raderat alla inlääägg

pga av att jag ville börja om oså.
Men idag har jag inte gjort så jätte mycket. Har engelska förhör imon men glosorna var rätt lätta
så jag tror inte jag orkar träna.. Men idag på NO  förhöret gick det bra ! A som ni kanske läst i min blogg tidigare så är  NO inte riktigt min grej ;) Men asså det var ett litet förhör men det gick inte så bra på senaste förhöret eller provet. Så nu blev jag lite glad att det gick bra ! Hahah, men det är endå första veckan o vi har "massa" läxor. Okej inte massa men endå?
skolveckan..
måndag:
tisdag: NO förhör
onsdag: Matte test, engelska glosor
torsdag: ?
fredag: spanska glosor...
snälla första veckan.. USCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0